Dessa torsdagar...

En dag kvar tills det är fredag och sen helg + att favorit träningen är idag så hela torsdagen lider man sig igenom... :D
Pluggat och tvättat har jag gjort, en sväng till Överby men inget att hitta där... Var nog bara mest en undanflykt för att komma i från pluggandet... ;P Varit lat oxå... Tog bilen till Friskis och det rör sig om ca 1 km men va djävulskt stressad.... och la dessutom märke till att jag verkligen behöver mina glasögon vid mörkerkörning... Haha men men jag överlevde och tror inte jag skrämde ihjäl någon fotgängare, finns ju både trottoar och cykelväg så de får hålla sig där...

Fick två toppar från Ellos idag, handlar sällan kläder över nätet eftersom de är så stönigt att returnera men dessa satt perfekt! Alltid kul med något nytt... Lär bli inhandlat ny jeans snart oxå, går åt rätt håll! :)

 


 

Imorn blir det Ikea, förvaring, förvaring, förvaring... Undrar om man kanske kan övertala Anton att följa med tro...
Så jävla tråkigt att traska runt där själv när man behöver någon att bolla idéer med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0