Utmanad...

Tankeverksamheten är inte på topp efter en sådan här dag men efter att ha läsa igenom alla dessa bloggar jag besöker varje dag så har jag blivit utmanad av Sara...

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana.

 

1.      Älskar smycken av alla dess former och färger. Nästan att jag ibland väljer smycken innan jag väljer kläder för att anpassa kläderna till smyckena. Eller får beslutsångest för att det finns så mycket smycken att välja på här hemma.


2.      Ligger ofta före tankeverksamheten när det handla om planering, kan vara dagens upplägg eller redan flera helger i förväg.


3.      Jag älskar att resa och just nu står Barcelona närmast i planen men inget bokat... Vårweekend är tanken...


4.      Kan förvandlas till ett ilsket monster som försiktigt tonar bort när maten är serverad.


5.      Favoritdjuret är katt och har min Missan hemma i Berg, lystrar även till Älskling sedan jag flyttade hemifrån sommaren 2007. Saknar henne konstant. :´(


6.      Har det senaste året blivit nästan pedantisk när det gäller ordning och reda i lägenheten och får mina ryck att fixa till det ännu mer ibland...


7.      Toaletter/badrum med hårstrån är något av det äckligaste jag vet, inte lika illa hemma hos mig själv, familj eller vänner utan främst resturangers och offentliga. Fattar bara inte varför det inte skötts! *ryser*


8.      Godis går bara inte att ens försöka byta ut mot morötter speciellt inte när det pluggas! Lyckades visserligen förra veckan men tro inte att jag sitter med en morotsbit i högsta hugg nu inte...

Jag utmanar: Sissi, Sandra, Ida, Anna och Sofia


Kommentarer
Postat av: Blondinbodahl

öööh, fattar inte riktigt... hoppas jag e smartare imorn! haha

2009-02-11 @ 22:51:58
URL: http://blondinbodahl.blogg.se/
Postat av: Karin

Hehe tänke en gång till så är du nog med i spelet... Utmaningen: "Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana."

2009-02-12 @ 23:52:00
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0