Kort...

Jobb igår, ledig idag och jobb imorn, torsdag och fredag....

Hittills så har jag tajmat in ganska bra att jobba när de är dålig väder och vara ledig när de är hyfsat bra väder... :) Blev en sväng ut till Grundsund för att kolla outleten där, hittade ett par vita puma flipflops för 149 :-, letade som en tok efter det för några sommrarsen... Så har jag dem äntligen i min samling, skulle förnyat mitt svart par puma flipflops med men fanns bara för storfotade människor...

Hemma en kort sväng i Thn men tillbaka till U-a imorn igen... Blir av med bilen oxå så får se vart man tar vägen resten av veckan... Exakt samma sträcka i tid antingen till Thn eller till Bokenäs... Knö med familjen, mycket tjöt men serveras mat eller lugnt, fridfullt men får lägga tid på matlagning. Träningsformerna är skit sam, terrängscykling eller gym...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0