Go och glad!

Njutningsfull dag... Vaknade tidigt vid 8 och satt ute på altanen och käka frukost med pappa... Iväg sen vid 12 till Trollhättan med bil och har äntligen fått cykeln fixad...  Pappor är bra på mycket... Blev även lunch på stan med mamma och pappa... Mysigt! Lite segt att sätta sig på HV och plugga vid 15 tiden bara... Hehe fick dock räddning vid 17 tiden av Hanna... Så blev en sväng vid slussarna med Hanna och Johanna och sen hamna vi med fika hemma hos mig... :) Så fatta vilken goo dag jag har haft egentligen! 


  • Bettan skall absolut med till Herrmiddagen på lördag och blir kanske några till... Vi får se... ;) Någon som vill med så är det bara att höra av sig... :D
  • Har börjat friskna till men skippar nog Core en gång till... Kanske gymmet på onsdag... Men ska inte gå på Medel 75 jympan på onsdag, för extremt med den nya jympaledare Jonny... Hans pass jag definitivt inte klara efter en vecka utan träning.... Kolavippade ju nästan förr förra veckan och då var jag ändå i bra form!
  • Helgen har förresten avvecklats i samma go lugna tempo som denna dag har rullat på.. Att mamma kom hem från Tromsö var den enda stor händelsen typ... ;)

Soffan blir det snart och får bli film om det inte finns något bra... Funderade på om man skulle laga mat inför skolan imorn men nja... Ingen lust... Så får bli sallad eller något... :) Eller om vi kanske inte går på eftermiddags föreläsningen... Får diskutera med övriga om vi egentligen inte hade samma föreläsning förr förra kursen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0