Nötter...

Vilka nötter det finns... Har varit på gymmet och det finns alltid någon eller något som jag hänger upp mig på, positivt som negativt... Idag var det Latzdrags maskinen där en tjej gjorde alla möjliga tänk bara fel som går att göra... Detta på instruktioner av hennes pojkvän... Kan ju fatta att hon gnällde för att de gjorde ont i axlarna och armbågar när det fläcktes och hade sig... Sen blev hon irriterad över att 25 kg var för lite och 35 kg var för mycket och pojkvännen hycklade med att det får hon tåla... Det lilla men:et är att den STORA ratten som sitter över vikterna, fullt synligt, har 2 ½ ,5 och 7 kg vikter så man kan få mer lagom vikt... Så här höll det på även på övriga maskiner i närmare en timme tills flickvännen masserade var enda muskel och gnällde...  Den stora frågan är ju varför man travar dit och tror sig... Bilder hur övningen skall göras finns, instruktörer finns och en jävla massa folk... Så varför inte fråga när man är osäker...


Jaja man kanske inte var bättre själv i början men lite grunder hade man väl... ?

Gick i vilket fall bra att gymma idag, märktes dock på musklerna att de varit inaktiva... Men körde på med samma vikter och är relativt passiv just nu... Slutkörd och nästan sömning... Annars brukar jag bli pigg efteråt...   

Har äntligen lagt in en order på bilder till Extrafilm eftersom jag inte orkat mycket mer.. ;P Blev mesta dels hårda kontrast bilder och mjuka skymnings kontrast bilder...

Nu ska jag i vilket fall krypa upp i soffan och snurra in mig i den lila filten och hoppas på att det finns något vettigt att se på...


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hehe, de kanske inte ansåg sig vara osäkra...? ;) Lr iaf inte snubben... :P

2009-03-25 @ 22:20:19
URL: http://xilona.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha nee precis men det blir så pinsamt... Ursh... Du skulle irriterat dig som fan på tjejens gnäll... "Ville inte, kan inte, vill inte, kan inte... bla bla bla..." ;P

2009-03-26 @ 23:45:50
URL: http://jaochkrusiduller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0