Måndag... Igen...

  

Jaja... En sväng på Torp med pappa blev det idag, tomt busskort och inga köpställen ut i skogen så de är väldigt bra att ha en snäll pappa som släpper allt för en... ;P Blev gym sen när jag väl kom hem, ingen som kunde eller ville följa med men gick hyfsat iaf... Lite mesig när det gällde antalet "lyft" och de hade det inte blivit om någon var med... :)

Nu har jag precis rotat igenom dator i hopp om att det skulle finnas en orättad VFU-rapport någonstans... Och jag hade tur, så slipper skriva en ny text att ha med till Grundläggande skrivande kursen... Men jag har allt utvecklas framåt under det här året, så blir att skriva om lite så att jag får hjälp med det som inte funkar nu...

Duschen nästa och sen ska de skrivas så att jag kan ta i tu med lägenheten... Rejält röj ska det bli.... Kanske även kolla in vad det är för kurs jag går... Hrmp inte helt aktiv på den fronten just nu... Tydligen seminarium igen, om en vecka...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0