Mäh..

Påtal om att bli irriterad så byggde jag upp en irritation sent i går kväll. Tvättade och i och med att promenaden med Niklas blev kort passade jag på att gå på skivstång och därmed så haltade tvättningen lite. Slängde in lakan osv först vid 20.30 men de finns ju torktumlare... En timme senare när jag var ordentligt trött och grinig så använder någon torktumlaren... Muttrar och tar ut någons tvätt, sätter igång min omgång och forstätter att vika tvätt. Muttrar för mig själv om vilka jävla idioter som inte vågar knacka på och fråga om torktummlaren är ledig osv. Hinner inte därifrån innan en granne ovanför kommer in och ursäktare sig något såpass att han inte tänkte på att jag kanske skulle använda torktummlaren till sista maskinen. Han närmner att han också brukar göra så och säger att han återkommer efter 22 när min tid är slut. Glömde helt bort de jag hade stått och muttrat över... Blev antingen manipulerad eller så var hans ursäker sanna för irriationen var borta... 

Nu har "aa men soft..."-killen gått... Så kan sitta kvar ett tag till... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0