Ojoj...

En både och dag, snurrig som fan men så mysig också! Hälsade på min VFU plats under hela dagen, goa kramar, skratt och hjälp vad de hade växt bara sen i julas! Skäms nästan att jag inte är där oftare. Kom nästan inte där ifrån, härligt att barngruppen har varit nogorlunda samma den sista terminen så att de kommer ihåg vad vi har hittat på sist osv. "Karin!, Korken guppa men pengen drunkna när du va här!"

Sen så blev det snurrigt med de projekt jag ingår i mellan VFU:n och HV. Vi studenter har fått olika information, VFU-platsen en annan info och HV kör sitt race. Börjar bra, reder sig väl men de VFU platsen tacka ja till va först och främst socionomstudenter och mig, nu är vi istället tre lärarstudenter och socionomerna dyker möjligen upp... Alla är välkommna som nu är med i projektet men och försöka re i detta så att alla får ut något positivt.. Blir morgondagens aktivitet, samt allt annat, tusen saker att göra imorn känns det som. Lockar inte, hade mycke hellre jobbat som var möjligt om jag inte hade haft häcken full! :(

Jaja, skivstångspasset var anningen jobbigare idag eftersom vikterna var höjda men absolut ingen konditionsträning så blev en kort sväng med Saija och Kleo. In i duschen nu och se om de blir gym imorn eller om kroppen total protesterar. Ska på Jessicas pass imorn också så späckad dag.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Gu va duktig du är som har kommit igång så bra med träningen! =)

2010-02-02 @ 17:32:47
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0