Sötaste söta

Otroligt att något så litet kan få en att falla pladask. Saija och Andreas lille. :) Ska allt lura mig till han framöver.

Nu skall jag engagera mig i min cykel igen, nytt hjul för 200 spänn och verkstaden stod till och med för att flytta över slang och däck gratis. Upp pumpat till max också så får la ge bakdäcket ett försök till lite mer luft än vad det har nu. Jenny tyckte jag cykla på fäljen sist så kanske dax att fixa i ordning det med.

Blir jobb imorn med, skulle vart ledig men hade inget bättre för mig ändå. Dock är det samma sega tid som idag, 7.30-17.30 men underbara ungar så rullar på iaf.    


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Va bra att du fått fixat däcket...=) Jobbigt att det kostade, men aja 200kr...kunde ju varit värre! =P kram

2010-07-21 @ 15:39:17
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0