v. 29 :)

Ahaa har haft en sådan underbar vecka ledigt. 30-35 i skuggan och det hemma i sverige, tur med Aries II och hoppar nog på igen nästa vecka, då borde de va i vänern/thn-slussarna. :) Idag var det jobb, låg och oroad mig i natt helt i onödan, underbara ungar och så få så det här blir inga problem. Fallens har också avverkats, blev mycket dricka på Villa Stranna men kul hade vi. ;) Hemmafest hos Bettan har också hunnit med, mysigt och vidare bra på musikquiz är man ju inte men hade kul iaf...

Nu röjs det i lägenheten, började med bokhyllan, tröttnade. Tog sen tag i byrån men tröttnade där med, likadant med garderoberna så då gick jag över till bokhyllan igen, så nu är allt klart. Lite skit på bordet som jag inte blir av med alltså så skall det slängas. En pappåse med papper och två stora påsar med kläder är resultatet. Badrummet och skolådorna under sängen är nästa stopp men det får bli vid nästa skitväder.

Borde ha hört av mig till folk i stan idag men har haft fullt upp och är så nöjd över att jag hann klart. :)


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Ja tack för en hel kväll/natt på villa stranna! =) Grymt kul hade vi! Fast vad gjorde vi egentligen... satt o tjöta och mös! =P Kram

2010-07-21 @ 13:51:59
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0