Lyckat :)

Hihii... Vilken härlig dag. :) Solen visade sin fina sida under eftermiddagen, hoppas det hänger i sig imorn. :)

Hittade allt jag sökte i gbg och blev till och med vägen via Borås och Gällstad hem. ;P Självklart blev Amelie resesällskap på den "lilla" extraturen till Gällstad. :)

Liten pilatesboll 18 cm.
Svart tunnt flätat skärp
Smycke från Vävra + present
Staplingsbara utdragsbara lådor från Granit

Vita Vagabond sandaler i läder (Vagabonds outlet, Gällstad)
Gult Vila linne (Lager 157)

Det som jag är mest stolt över är att jag utan problem, stress eller irritation fick ställt bilen på Heden och kom där ifrån oskadd. ;P Har dock aldrig varit så trött på att köra bil som idag, kom aldrig fram typ. 

Är fruktansvärt rastlös så frågan är om man kanske skulle ta en promenad i de nya sandalerna ner till resecentrum och hämta hem cykeln. :)  


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Körde du till Heden och det gick bra?! =) Härligt jobbat! Snart kan du köra i GBG lika lugnt som jag...=P hehe Kram

2010-06-30 @ 13:05:58
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0