En bra dag...

Ha, ibland så är det ren tur som man kollar upp sin resultat lista på HV. Har äntligen fått betyget för Bild för lärare kursen även om jag inte har fått tillbaka min arbetsbok men men den finns la någonstans...

Testat ny frisör idag, riktigt nöjd, mer nöjd än vad jag har varit hos den andra frisören. Blir folieslingor på tisdag hos samma frisör. :) Härligt härligt. Desutom så klippte hon utifrån mitt hår och och min snedbena. Den andra har alltid sagt att det är omöjligt att göra eftersom det blir skevt. När det egentligen är tvärt om, det blir ju skevt när jag lägger håret utifrån min bena, en stor "bulle" på höger sidan men inte nu längre. :)

Fredag desutom, en bra dag, hela dagen. Även om föreläsaren vara ganska kryptisk idag med så var han bättre än de andra dagarna. Fixa och trixa iordning helgens pakning. Uddevalla ikväll, Trollhättan med mormor imorn och efter det Karlstad. Ska försöka att inte åka hem imellan för att spilla så lite tid som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0