Gott och blandat

Inte motiverad, 15.15-18 föreläsning igen. Imorn är de VFU en månad och det är inte heller så motiverande. Sista VFU:n, lärarrollen är vår, men hade varit så skönt att få gå in som vikarie så att det verkligen bara hade varit tre vuxna på avdelningen.

Fick mitt röstkort idag så om en vecka lägger jag min förtidsröst. Jobbar 10-18 på valdagen och har nog inte riktigt morgonhumöret för att trängas i vallokalen kl 8. Hade velat ha valvakan hemma hos mamma och pappa men det är fortfarande VFU period så får hålla mig hemma.

Nagellacken som har varit på konstant de senaste månaderna åkte av idag. Känner mig naken utan mina färgade naglar men tror inte naglarna mår så bra egentligen. :'(  

Har bara blivit promenader hittills i veckan men imorn skall jag på första skivstångspasset. :) Gym i helgen kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0