10,5 kg +

Hehe igår gjorde jag två väldigt intressant insikter... I vanliga fall när jag ska semestra så slutar det alltid med ett överfullt bagage så jag knappt orkar dra det efter mig med en massa bra att ha saker som jag sen inte använder... Nu, eller igår så är det minimalt med packning, 10,5 kg väger ryggan nu... Det är väl det som är skillnaden nu, jag ska bära runt på skiten inte släpa och dra och sen låta de stå i 1 vecka på samma plats... Andra insikten. Charter oftast 15 kg bagage, 5 kg handbagage. Reguljärt oftast 23 kg bagage och 5 kg handbagage. Nu kan jag handla hem 12,5 kg till, hihiii men orka bära det...

Har desutom tröttnat rejält på pluggandet men får inte gå hem än. :( Allt ska vara klart. Hinner bara plugga på em imorn. För på fm så blir brorsan introduserad i lägenheten. :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, åh jag är så avundsjuk på dig så det är inte sant. :D Sitter och kollar på Australienbilder på en kompis facebook och jag hade ju inte tackat nej till några dagar där nere direkt. :P



Hoppas ni får det underbart ivf och att vi får höra av er emellanåt. ^^ Puss

2011-02-04 @ 16:19:29
URL: http://xilona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0