Suveränt

En komplex fråga egentligen... Varför är jag alltid tröttast i höger foten och även den jag behöver fila mest... Man går ju lika mycket på båda.

"Nya" fräsha fötter iaf och för en gångs skull kan jag sitta ner och vänta på att ta mig till tåget. :) Bra att sätta deadline en timme innan avfärd, annars hade jag nog som vanligt satt den 30 min innan + att jag typ alltid är 20 minuter efter mina beräkningar, då blir de stressigt. Planen var visserligen att kika stan innan men kan lika gärna göra de i Karlstad. Ute efter ett par jeans men mörkare fast inte lika blå som de jag köpte i förrgår. Såg ett par på MQ för några veckor sen på Bergvik men de fanns inte på Torp i söndags. Kanske borde köpa sådant jag kan tänka mig istället för att hela tiden avvakta, är ju inte student längre...

Fick en suverän uppskattning från en förälder i går kväll, värmer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0