Plan...

Vad svårt det var att göra något vettigt idag då, grått, trist väder och säkert kallt också. Planen är handla och gå via vårdcentralen och få första rutan i högkostnadskortet ifyllt. Lär bli argumentaion för att jag kommer med det typ en månad efter att jag var där men lär ju inte slippa sjukgymnastiken den närmsta tiden så ju snabbare jag kommer upp i 900:- och frikort ju bättre. ;) Fötterna känns lite bättre nu iaf, vänster är nästan helt stabil, höger bara glider runt i leden men har lite kontroll över den iaf. Fick tips om pjäxvärmare/skovärmare för att få i fötterna i pjäxorna inför Trysil. Det är ju svårt annars att trycka i fötterna och vad lär det inte bli nu, kanske bara blir semester i snö, sol, gott sällskap och ingen skidåkning.
Kaffe med Anton när jag kommer tillbaka och sen i em fika med Jenny. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0