2 mars

Har spenderat över ett dygn hos mormor, mysigt och härligt och blir så glad över den starka kontakt som finns!

Hon och Lilly fyllder dessutom år idag. :)

 

Förövrigt hamnade jag i någon konstig svacka som infinner sig då och då av en eller flera grogrunder. Traskade runt i närmare två timmar, utan mål och med enda tanken att jag inte ville gå hem till ensamheten. I följd av den tråkiga sanningen uppstår en kraftig irritation mot buller... Men inte vilket buller som helst, utan bilar. När jag är ute och går vill jag bara höra fåglar, naturen och människor inte några jävla bilar, det stör sinnesron och cirklarna blir bara större och större från lägenheten. Så om ensamheten är grunden eller stället jag bor på är grunden är en funderare och hur jag löser det, jag gillar ju Stavre och närområdet. Hatar stadsljud, granne med 45:an och inser att jag nog inte är lämpad att bo i stan utan på landet men vill ha närheten till allt i stan som jag just nu inte utnyttjar.

 

Ressuget ger sig mer och mer påmint också, vill ha möjlighet att bara sticka iväg men inte de ynka veckorna på sommaren då man skall hinna med allt annat. Älskar jobbet och gnistan som det ger en men en 3-4 runtresande hade inte skadat.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0